
Midtre Gauldal kommune har to administrative ledernivå med 12 enheter og felles stab- og støttetjenester. Stab- og støttetjenestene er organisert med faggrupper, og faggruppe lønn/regnskap er en av disse. Faggruppen har i dag 7 medarbeidere, hvorav 2 arbeider med lønn. Hver faggruppe ledes av en faggruppekoordinator.
Vi trenger først og fremst en medarbeider som kan bidra med oppgaveløsning på lønnsområdet, men dersom du kan bidra på regnskapsområdet er du også interessant for oss.
I kommunedirektørens stab-/støttetjenester, faggruppe regnskap/lønn, trenger vi en nytenkende, effektiv og samarbeidsvillig medarbeider for et halvt år. Vikariatet er på 6 mnd. med mulig forlengelse.
Hovedarbeidsoppgaver
- Månedlig lønnskjøring med tilhørende for- og etterarbeid
- Andre sentrale oppgaver innenfor lønns-/personalområdet
- Regnskapsrelaterte oppgaver
VISMA HRM benyttes som lønnssystem og Agresso som regnskapssystem. Stillingen innebærer tett samarbeid og dialog med kommunens personalrådgivere.
Ønsket kompetanse
Kvalifikasjoner
- 3-årig økonomisk/administrativ høgskoleutdanning eller annen relevant utdanning innenfor regnskap/lønn. Relevant og solid praksis kan erstatte utdanningskravet.
- God digital kompetanse, og fortrinnsvis erfaring med bruk av dataverktøy som Visma Enterprise HRM
Erfaring/praksis
- Lønns-/regnskapsarbeid, primært innenfor kommunal sektor
Personlige egenskaper
Vi leter etter deg som raskt setter deg inn i nye oppgaver og som effektivt løser oppgavene samtidig som du ivaretar nødvendig nøyaktighet/kvalitet. Du har gode samarbeidsevner, er utadvendt og trives med å samarbeide med andre med felles læring som drivkraft. Det er i perioder relativt stort arbeidspress så du har evne og vilje til å stå på og «ta en støyt».
Vi kan tilby
Lønn etter avtale, samt god pensjonsordning gjennom KLP.
Vi har fleksibel arbeidstid
Interessert?
For mer informasjon om stillingen, kontakt Margret Buberg t. 99027127 e-post: margret.buberg@midtre-gauldal.kommune.no
Vi imøteser din søknad med CV.
Søknadsskjema