Midtre Gauldal kommuene ønsker å motta alle søknader elektronisk og oppfordrer søkere til å benytte vårt elektroniske søknadsskjema. Kvittering på sendt søknad og referansenummer får du på skjemasiden når du har sendt. Du kan søke flere stillinger samtidig ved å hake ut for dem.
NB! Det er viktig at du fyller ut i feltene utdanning, praksis og kurs i skjemaet, slik at opplysningene blir registrert i søkerlistene våre. Det gjelder selv om du er ansatt, tidligere ansatt eller har søkt før. Vitnemål og attester tas med til eventuelt intervju.
Når du har fylt ut feltene utdanning, praksis og kurs, er det lurt lagre skjemaet. Da kan du bare logge deg på MIN SIDE og hente opplysningene der når du søker senere.
Min side
Meroffentlighet
Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søker til stillingene kan bli offentliggjort selv om søker ikke ønsker å stå på den offentlige søkerlisten, jfr. Offl. §25. Ønske om konfidensiell behandling av søknaden må begrunnes.
Politiattest / Vandelsattest
Flere av stillingene krever at det leveres politiattest. På hjemmesiden til politiet kan du lese om politiattest/vandelsattest. Her finner du også et eget søknadsskjema.