
NB! Det er viktig at du fyller ut i feltene utdanning, praksis og kurs i søknadsskjemaet, slik at opplysningene blir registrert i søkerlistene våre. Det gjelder selv om du er ansatt, tidligere ansatt eller har søkt før. Vitnemål og attester tas med til eventuelt intervju.
Når du har fylt ut feltene utdanning, praksis og kurs, er det lurt lagre skjemaet. Da kan du bare logge deg på MIN SIDE og hente opplysningene der når du søker senere.
Min side
Sammen om framtidens helsetjenester
Vi ønsker å ta godt vare på våre ansatte, og har spesielt fokus på ansatte i pleie- og omsorgsyrker. Det interkommunale prosjektet Sammen om framtidens helsetjenester skal bidra til å beholde, videreutvikle og rekruttere ansatte til helsesektor i Melhus, Skaun og Midtre Gauldal. Les mer om satsninga og muligheter for deg her.
Ledige stillinger
Snakk med oss
Sentralbord: 72 40 30 00
E-post: postmottak@mgk.no
Send sikkert og digitalt til oss:
Send oss brev og dokumenter som eDialog
Åpningstider for sentralbordet
Mandag - fredag: 09.00 - 14:00
Åpningstider Rådhuset
Mandag - fredag 09.00 - 14.00
Post- og besøksadresse
Midtre Gauldal kommune
Postmottak
Rørosveien 11
7290 Støren
Meroffentlighet
Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søker til stillingene kan bli offentliggjort selv om søker ikke ønsker å stå på den offentlige søkerlisten, jfr. Offl. §25. Du blir i så fall varslet først. Ønske om konfidensiell behandling av søknaden må begrunnes.
Politiattest / Vandelsattest
Flere av stillingene krever at det leveres politiattest. På hjemmesiden til politiet kan du lese om politiattest/vandelsattest. Her finner du også et eget søknadsskjema.