Da kan vi ha jobben for deg!
I Midtre Gauldal kommune er det ca. 700 ansatte og 800 elever. Det er ca. 1500 arbeidsstasjoner og 200 servere som skal driftes. IKT-avdelingen er organisatorisk tilknyttet kommunedirektørens stab- og støttetjenester har 5 medarbeidere. Hos oss får du muligheten til å jobbe variert og faglig bredt i et passe stort fagmiljø. Det er rom for kompetansedeling og egenutvikling. Du får mye ansvar og styrer din egen hverdag. Oppgavene kan forandres over tid.
Stilling som IT-medarbeider 1. linjesupport
Vi søker deg som har
- 3-årig høyskole IT-drift eller annen relevant utdanning eller erfaring.
- Erfaring fra IT-drift og arbeid med 1. linjesupport.
Personlige egenskaper vil være allsidighet, du er systematisk og serviceinnstilt og har interesse for faget og arbeidsoppgavene. Videre trives du med å jobbe i team for å nå mål sammen med andre og du kommuniserer godt. Du er fleksibel og villig til å ta i et tak når det behøves og du setter god service i fokus.
Hovedarbeidsoppgaver
- 1. linjesupport og brukerstøtte for kommunens ansatte
- Innkjøp/bestillinger av utstyr
- Oppfølging av IT-drift innen skoler og barnehager
Du vil også kunne få tekniske arbeidsoppgaver i samband med IT-prosjekter og anskaffelser. Kommunen bruker Microsoft 365, Windows PC’er og ipad.
Vi kan tilby
Lønn etter avtale, samt god pensjonsordning gjennom KLP.
Vi har fleksibel arbeidstid og kommunen praktiserer sommertid.
Interessert?
For mer informasjon om stillingene, kontakt Kim Berg t. 41 21 53 77.
StillingsID: 1462
Vi imøteser din søknad med CV snarest. Velkommen du som søker.
Søknadskjema