Group 5 Shape Copy 6 Fill 1 Page 1 Group 11 Group 10 Group 2 Ekstern lenke Group 13 Combined Shape Group 12 Group 15 Group 15 Underside-Mal-2---liste Ekstern lenke Ekstern lenke Group 5 Group 4 Group Copy Page 1 Group 14 Copy 21 Shape Page 1 Lenke pil Fill 1 Group 4 MidtreGauldal_cmyk Group 2 > Page 1 Group 11 Group 9 Group 3 Group 3 Group 2 Group 10 Group 2 Shape Page 1 Group 2

ID 1276 – Helgestillinger for helsefagarbeider/hjelpepleier/omsorgsarbeider – p.t. Enhet for Pleie og omsorg

 

Det er ledig flere helgestillinger i mindre stillingshjemler, både faste og vikariat, ved de ulike avdelingene ved Enhet for Pleie og omsorg. Dersom du har ønsker i forhold til avdeling, stillingsstørrelse eller hvor ofte du kan arbeide helg, så bes dette oppgitt i søknaden.

 

Arbeidsoppgaver:

- Helsefaglig yrkesutøvelse i form av stell, pleie og omsorg, samt veiledning i hjelp til

selvhjelp overfor bruker/pasient

- Praktisk bistand i forhold til daglige gjøremål

- Stillingene har p.t arbeid hver 2. eller 3. helg

 

Kompetanse:

- Krav om bestått eksamen/fagbrev og autorisasjon som hjelpepleier/helsefagarbeider/omsorgsarbeider

- Søkere som opparbeider seg praksis for å ta fagbrev som helsefagarbeider og andre søkere med erfaring fra pleie og omsorg kan komme i betraktning for enkelte stillinger

- Må beherske norsk skriftlig og muntlig

 

Personlig egnethet:

Vi ønsker medarbeidere som

- Er fleksible, og takler en arbeidsdag med stadige endringer

- Er ansvarsbevisste og lojale

- Har evne til samarbeid og samspill

- Har evne og vilje til endring og nytenking

 

Øvrig informasjon:

- Søkere som vil jobbe i hjemmetjenesten må ha førerkort, og må kunne disponere egen bil.

- Medarbeiderne må påregne seg å måtte utføre arbeid og oppgaver ved flere av enhetens avdelinger dersom det er behov for dette. Som ansatt i Midtre Gauldal kommune kan du bli overført til andre enheter som følge av driftsendringer, rasjonalisering og andre forhold hos både arbeidstaker og arbeidsgiver. Du kan også få endret arbeids- og ansvarsoppgaver som følge av omorganisering av virksomheten, og omdisponering til annen tjeneste internt når forholdene gjør dette nødvendig.

 

Før tiltredelse i stillingen vil det bli krevd fremlagt politiattest ikke eldre enn 3 måneder, i henhold til nye krav fra 1. januar 2017.

 

Ansettelse skjer på de vilkår som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Medlemskap i god, offentlig pensjonsordning (KLP/STP).

 

Nærmere opplysninger om stillingene fås ved henvendelse til avdelingsleder Anne Kari Loe Knutsen, tlf: 72 40 32 14

Søknadsfrist

Søknadskjema