Group 5 Shape Copy 6 Fill 1 Page 1 Group 11 Group 10 Group 2 Ekstern lenke Group 13 Combined Shape Group 12 Group 15 Group 15 Underside-Mal-2---liste Ekstern lenke Ekstern lenke Group 5 Group 4 Group Copy Page 1 Group 14 Copy 21 Shape Page 1 Lenke pil Fill 1 Group 4 MidtreGauldal_cmyk Group 2 > Page 1 Group 11 Group 9 Group 3 Group 3 Group 2 Group 10 Group 2 Shape Page 1 Group 2
Er du en engasjert og faglig sykepleier som ønsker en sentral rolle i utviklingen av hjemmetjenesten? Vi søker en fagkoordinator som vil være med på å sikre kvaliteten i tjenestene og bidra til et godt arbeidsmiljø.
Fagkoordinator

Som fagkoordinator ved Enhet for PLO pt. hjemmetjenesten vil du ha en nøkkelrolle i å utvikle og kvalitetssikre tjenestene som ytes til våre brukere. Du vil samarbeide tett med både ansatte, ledelse og eksterne samarbeidspartnere for å sikre god faglig praksis og kontinuerlig forbedring.

Dette er en fast 100 % stilling med 50 % administrativ stilling i Hjemmetjenesten og 50 % ambulerende tjeneste. 

Arbeidsoppgaver

  • Koordinering av hjemmehjelpstjenesten
  • Anvendelse, opplæring og veiledning i bruk av Helseplattformen.
  • Sykepleiefaglig yrkesutøvelse i form av stell og pleie, samt veiledning i hjelp til selvhjelp overfor pasient.
  • Systematisk observasjon, tilsyn, kartlegging, medikamenthåndtering og dokumentasjon.
  • Delta i kvalitetsutviklingsarbeid og forbedringsprosesser.
  • Bidra til kompetanseutvikling og opplæring.
  • Samhandling med pårørende og andre aktører.
  • Kollegaveiledning og støtte til ansatte.

Kompetanse/Kvalifikasjoner

  • Offentlig godkjent sykepleier / Krav bachelor i sykepleie.
  • Erfaring fra hjemmetjeneste eller lignende helse- og omsorgstjenester.
  • Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig / gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
  • Førerkort klasse B
  • Evne til å arbeide selvstendig og strukturert.

Personlig egnethet vil bli vektlagt. Ved intern tilsetting vil søkerlisten benyttes videre til annen stilling. Tilsetting skjer etter avtale.

Vi tilbyr

  • Dyktige kolleger med et stort og bredt fagmiljø.
  • Varierte og meningsfylte arbeidsoppgaver i en enhet med fokus på utvikling.
  • Et engasjerende og godt fag- og arbeidsmiljø med intern kunnskapsdeling og fokus på bedre utnyttelse av organisasjonens samlede kunnskap.
  • Mentorordning som sikrer deg god opplæring og oppfølging.
  • Lønn etter sentrale avtaler.
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger.

Før tiltredelse i stillingen vil det bli krevd fremlagt politiattest ikke eldre enn 3 måneder i henhold til nye krav fra 1. januar 2017. Ansettelse skjer på de vilkår som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Medlemskap i god, offentlig pensjonsordning (KLP/STP).
Ved interne tilsettinger vil søkerlisten kunne benyttes videre.

Nærmere opplysninger om stillingen fås ved henvendelse til:
Avdelingsleder Elin Dybdalsbakk, tlf. 48 06 74 45
Assisterende Enhetsleder Jorun Marie Svardal, tlf. 92 40 35 08.

StillingsID:  ID 2025/1531

Søknadsfrist

Søknadsskjema