Group 5 Shape Copy 6 Fill 1 Page 1 Group 11 Group 10 Group 2 Ekstern lenke Group 13 Combined Shape Group 12 Group 15 Group 15 Underside-Mal-2---liste Ekstern lenke Ekstern lenke Group 5 Group 4 Group Copy Page 1 Group 14 Copy 21 Shape Page 1 Lenke pil Fill 1 Group 4 MidtreGauldal_cmyk Group 2 > Page 1 Group 11 Group 9 Group 3 Group 3 Group 2 Group 10 Group 2 Shape Page 1 Group 2

Midtre Gauldal – Kreativ og raus

Gjennom en bærekraftig utvikling basert på kommunens verdier i form av natur, miljø og mennesker, skal vi sammen skape en attraktiv kommune for framtida.

Kommunesenteret Støren ligger ca. tre kvarters kjøring fra Trondheim langs E6, og er knutepunkt for Dovre- og Rørosbanen. Kommunen er rik på muligheter for allsidig friluftsliv. Gaula er en av landets beste lakseelver. I Forollhogna nasjonalpark og i seterdalene går natur- og kulturminneopplevelser hånd i hånd.

Alle skole- og barnehagebygg er modernisert de siste åra, og nye Gauldal skole- og kultursenter signaliserer kommunens satsing på bolyst i form av allsidige kulturtilbud og -opplevelser og gode forhold for oppvekst og utdanning.

Enhet for Pleie og omsorg i Midtre Gauldal kommune består av sykehjem med vaskeri og kjøkken/kantine, 4 bo og dagsenter, hjemmesykepleie, hjemmehjelpstjeneste og 3 avdelinger for funksjonshemmede. Midtre Gauldal sykehjem er sertifisert som livsgledehjem. De som ansettes i enheten skal ha fokus på de individuelle psykososiale behovene til brukerne gjennom systematisk livsgledearbeid.

Enhet for Pleie og omsorg har nå ledig spennende stilling som kreftkoordinator

ID 1290 - Fast stilling – 20 % Kreftkoordinator med mulighet for stillingsutvidelse. Stillingen kan om ønskelig kombineres med annen sykepleierstilling i enheten

Stillingens formål:

Kreftkoordinator skal gjennom sitt arbeid bidra til systematisering og kvalitetssikring av kreftomsorgen. Stillingens hovedformål er å bistå i arbeidet knyttet til helsetjenester til kreftrammede i kommunen, med koordinering, behandling, fagveiledning og eventuelt i samarbeid med andre behandlingsinstanser.

Arbeidsoppgaver:

* Hovedoppgaven vil være å gi veiledning til pasienter, pårørende og helsepersonell, drive fagutvikling og utarbeide rutiner/prosedyrer som er nødvendig i arbeidet. Dette kan organiseres gjennom:

- Hjemmebesøk hos pasient og pårørende

- Utøve direkte sykepleie og kunne gå inn i vanskelige situasjoner der dette er påkrevd

- Styrke pårørendearbeidet, med særlig fokus på barn og ungdom som pårørende

- Undervise/veilede helsepersonell i enhetens hjemmetjeneste og sykehjem

- Delta i utarbeidelsen av rutiner og prosedyrer for enheten

- Arrangere internundervisning

* Ha undervisnings- og veiledningsansvar overfor tjenestemottakere, pårørende, elever,

studenter, kollegaer og andre som har behov for det

* Medvirke til faglig utvikling og samarbeid i kommunen gjennom bl.a. medvirkning i faggrupper, tverrfaglige grupper og samarbeidsprosjekt med andre kommuner

* Koordinere samarbeidet mellom kommunehelsetjenesten og spesialisthelsetjenesten

* Forestå medisinering etter leges forordning og gjeldende retningslinjer

* I samråd med enhetsleder sørge for egen faglig utvikling, etterspørre og motta veiledning/opplæring fra kollega/leder, delta i internundervisning og andre kompetansehevende tiltak

Vi tilbyr:

  • Godt arbeidsmiljø i en variert arbeidshverdag
  • Selvstendige og spennende oppgaver i en enhet i utvikling og omstilling
  • Muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Et engasjerende og godt fag- og arbeidsmiljø med fokus på internopplæring og bedre utnyttelse av organisasjonens samlede kunnskap

Kompetanse:

  • Krav om sykepleiefaglig utdanning og autorisasjon
  • Krav om videreutdanning i kreftsykepleie og kreftomsorg
  • Ønskelig med erfaring fra lignende arbeid
  • Må beherske norsk skriftlig og muntlig

Personlig egnethet:

Vi ønsker medarbeidere som

  • Er fleksible, og takler en arbeidsdag med selvstendige oppgaver og stadige endringer
  • Er strukturerte, og evner å organisere hverdagen i samspill med andre ansatte og brukere
  • Har brukere og faglighet i fokus
  • Er gode på å utarbeide hensiktsmessige rutiner og retningslinjer
  • Er ansvarsbevisste og lojale
  • Har evne til samarbeid og samspill
  • Har pågangsmot, og evne og vilje til endring og nytenking

Øvrig informasjon:

Medarbeideren må påregne seg å måtte utføre arbeid og oppgaver ved flere av enhetens avdelinger. Ved intern tilsetting vil det kunne bli ledig andre stillinger i enheten. Søkerlisten vil da kunne bli brukt videre.

Før tiltredelse i stillingen vil det bli krevd fremlagt politiattest ikke eldre enn 3 måneder i henhold til nye krav fra 1. januar 2017.

Ansettelse skjer på de vilkår som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Medlemskap i god, offentlig pensjonsordning (KLP/STP).

Nærmere opplysninger om stillingen fås ved henvendelse til:

Enhetsleder Kristin Grindstuen, tlf.: 72 40 31 96 / 91 30 59 38

Registrer søknaden elektronisk via lenken under.

ID 1290

Søknadsfrist

Søknadsskjema