Group 5 Shape Copy 6 Fill 1 Page 1 Group 11 Group 10 Group 2 Ekstern lenke Group 13 Combined Shape Group 12 Group 15 Group 15 Underside-Mal-2---liste Ekstern lenke Ekstern lenke Group 5 Group 4 Group Copy Page 1 Group 14 Copy 21 Shape Page 1 Lenke pil Fill 1 Group 4 MidtreGauldal_cmyk Group 2 > Page 1 Group 11 Group 9 Group 3 Group 3 Group 2 Group 10 Group 2 Shape Page 1 Group 2

ID 1277 – Student-/rekrutteringsstillinger helg – Enhet for Pleie og omsorg – Tiltredelse etter avtale

 

Kvalifikasjonskrav:

  • Du må ha startet på relevant høgskoleutdanning innenfor helsefag og ha lyst til å bidra, og utvikle deg selv faglig
  • Du må like å jobbe med mennesker og kunne samarbeide med andre ansatte, brukere og pårørende
  • Du må være fleksibel, og takle en arbeidsdag med stadige endringer
  • Du må være pålitelig, lojal og fleksibel og motivert
  • Du må kunne beherske norsk skriftlig og muntlig
     
    Vi tilbyr:
  • Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver
  • Et godt arbeidsmiljø
  • Opplæring og rettledning
  • God stipendordning og direkteplassert avlønning
     
     
    Midtre Gauldal kommune har etablert stipendordning for høgskolestudenter innen helsefag. Stipend kan gis på inntil kr 20 000,- pr år i inntil 3 år for deg som følger full studieprogresjon, eller redusert pr. år tilsvarende tid brukt til desentralisert studie. Du forplikter deg til gjengjeld til å jobbe annenhver helg, og i ferier.
     
     
    Øvrig informasjon:
    - Søkere som vil jobbe i hjemmetjenesten må ha førerkort, og må kunne disponere egen bil.
    - Medarbeiderne må påregne seg å måtte utføre arbeid og oppgaver ved flere av enhetens avdelinger dersom det er behov for dette. Som ansatt i Midtre Gauldal kommune kan du bli overført til andre enheter som følge av driftsendringer, rasjonalisering og andre forhold hos både arbeidstaker og arbeidsgiver. Du kan også få endret arbeids- og ansvarsoppgaver som følge av omorganisering av virksomheten, og omdisponering til annen tjeneste internt når forholdene gjør dette nødvendig.
     
    Ansettelse skjer på de vilkår som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
    Medlemskap i god, offentlig pensjonsordning (KLP/STP).
     
    Før tiltredelse i stillingen vil det bli krevd fremlagt politiattest ikke eldre enn 3 måneder, i henhold til nye krav fra 1. januar 2017.
     
    Nærmere opplysninger om stillingene fås ved henvendelse til avdelingsleder Anne Kari Loe Knutsen, tlf: 72 40 32 14
     
     
     
Søknadsfrist

Søknadskjema